Informàtica per Daniel
dimarts, 4 de febrer del 2014
Que m'ha semblat el creative commons?
M'ha semblat molt bé perque aixina pots publicar fotos, manarles...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada