Informàtica per Daniel
dimarts, 4 de febrer del 2014
Que és això de Creative Commons?
És una pàgina que certifica les fotos per a que els demes les puguen publicar i fer el que vullguen amb elles, menys guanyar diners amb ella, però sempre nomenant al autor.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada