dimarts, 4 de febrer del 2014

Que és això de Creative Commons? És una pàgina que certifica les fotos per a que els demes les puguen publicar i fer el que vullguen amb elles, menys guanyar diners amb ella, però sempre nomenant al autor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada