Informàtica per Daniel
dimarts, 7 de gener del 2014
Comencem l'any i el primer que vos vullc dir es FELIÇ ANY NOU a tots. Després als comentaris poseu els vostres regals, a mi m'han regalat una PlayStation3
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)