dijous, 5 de desembre del 2013

Avui en la classe d'informàtica hem acabat la 2a recerca, aquesta es tractaba en buscar diferents fotografies per tal de aprendre a buscar millor. Amés a més hui acabem el 1r trimestre. El dilluns ja tindrem les notes!!!!!!!!!!!1

dimarts, 3 de desembre del 2013

Acabem de fer un control de socials i ara a aprendre amb la classe de informàtica a utilitzar el GOOGLE DRIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!