dijous, 5 de desembre del 2013

Avui en la classe d'informàtica hem acabat la 2a recerca, aquesta es tractaba en buscar diferents fotografies per tal de aprendre a buscar millor. Amés a més hui acabem el 1r trimestre. El dilluns ja tindrem les notes!!!!!!!!!!!1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada