Informàtica per Daniel
dijous, 5 de desembre del 2013
Avui en la classe d'informàtica hem acabat la 2a recerca, aquesta es tractaba en buscar diferents fotografies per tal de aprendre a buscar millor. Amés a més hui acabem el 1r trimestre. El dilluns ja tindrem les notes!!!!!!!!!!!1
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada