Informàtica per Daniel

dimarts, 15 d’abril del 2014

ACTIVITAT 10.GIF ANIMAT LLIURE


Publicat per Unknown a 7:55 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

dijous, 10 d’abril del 2014

Aquesta és una activitat que he fet intentant fer un GIF.

Publicat per Unknown a 6:54 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)


Cursores






Quero este Gadget



ENLLAÇOS

  • Dropbox
  • twitter
  • Gmail
  • Youtube

El meu esport favorit i el meu jugador favorit

El meu esport favorit i el meu jugador favorit

Aquest soc jo

Aquest soc jo

Dades personals

Unknown
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ▼  2014 (21)
    • ►  d’octubre (1)
    • ▼  d’abril (2)
      • ACTIVITAT 10.GIF ANIMAT LLIURE
      • Aquesta és una activitat que he fet intentant fer ...
    • ►  de març (7)
    • ►  de febrer (10)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2013 (14)
    • ►  de desembre (2)
    • ►  de novembre (9)
    • ►  d’octubre (3)
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.