dimarts, 3 de desembre del 2013

Acabem de fer un control de socials i ara a aprendre amb la classe de informàtica a utilitzar el GOOGLE DRIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada