Informàtica per Daniel
dimarts, 3 de desembre del 2013
Acabem de fer un control de socials i ara a aprendre amb la classe de informàtica a utilitzar el GOOGLE DRIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada