dijous, 28 de novembre del 2013

Hui a la classe d' informàtica hem practicat a cercar en internat, la mestra ens ha possat algunes preguntes i nosaltres haviem de buscar a internet la resposta. Jo he aconseguit fer-les totes junt a Alvar i Romaní però al pobre se li ha borrat tot.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada