Informàtica per Daniel
dijous, 28 de novembre del 2013
Hui a la classe d' informàtica hem practicat a cercar en internat, la mestra ens ha possat algunes preguntes i nosaltres haviem de buscar a internet la resposta. Jo he aconseguit fer-les totes junt a Alvar i Romaní però al pobre se li ha borrat tot.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada