Informàtica per Daniel
dimarts, 19 de novembre del 2013
Avui hem aprés a posar una icona al nostre blog, nosaltres hem posat la del nostre avatar de pocoyoizate.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada