Informàtica per Daniel
dimarts, 26 de novembre del 2013
Altra vegada ací a la classe de informàtica, que ens propossarà hui la mestra Loli.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada