dimarts, 11 de febrer del 2014

LA WEBCAM 

 Aquesta classe hem vist uns quants vídeos sobre lo perillos que és tindre una webcam. Hi ha diferents problemes: que te la deixes encesa i et puguen espiar, que et poden enganyar sobre el que veus de l'altra persona, altra és que et poden gravar per mitjà de la webcam, la següent és que es pot activar la webcam soles i per últim que poden moltes coses sobre tú. 
  
Aquesta entrada la he fet amb el meu company Alvar si aneu al seu blog podreu vore el mateix. Clik ací

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada