Informàtica per Daniel
dijous, 27 de febrer del 2014
ACTIVITAT 2. CAPES
Continuem amb el GIMP, hui estem treballant amb les capes:
-
Espere que vos agraden totes les fotos. :')
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada