Informàtica per Daniel
dijous, 13 de març del 2014
ACYIVITAT 5. FOTO EN BLANC I NEGRE I PART EN COLOR
Un dia més amb el
GIMP
... Avui hem fet una imatge en blanc i negre, resaltant una figura:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada