dijous, 13 de març del 2014

ACYIVITAT 5. FOTO EN BLANC I NEGRE I PART EN COLOR

Un dia més amb el GIMP... Avui hem fet una imatge en blanc i negre, resaltant una figura:





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada